Wat is het nut van de functie een draadloze printer met een USB-kabel met de computer te verbinden?

Is het slechts een extra optie of heeft het een ander doel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Bij mijn draadloze printer heb je de usb kabel nodig om de printer te installeren en te verbinden met het draadloze netwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor als je geen draadloos netwerk hebt dan kun je hem direct aansluiten op je computer of op een server.

Fabrikanten kunnen beter meerdere aansluitingen toestaan zodat de printers voor meerdere groepen aantrekkelijk zijn en ze er dus meer verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een extra optie voor wanneer draadloos werken niet mogelijk is.
En over USB zal waarschijnlijk wel sneller reageren.
Wanneer er eventueel een ingebouwde scanner aanwezig is, geeft dit ook vaak problemen in combinatie met draadloos.