Waarom werkt mijn nieuwe usb muis niet?

Heb nieuwe USB-muis gekocht voor laptop. Als ik die aansluit werkt ze niet.
Gisteren nog wel, nu plots niet meer.
De lichtjes branden wel, en als ik klik gaat dat rode lichtje ook branden, maar mijn cursor beweegt niet.
Heb al bij apparatenbeheer alles van mijn muis verwijderd en laptop opnieuw opgestart, maar dan werkt ze nog niet.
Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Probeer eens een andere poort en anders de USB drivers weggooien en opnieuw opstarten dan moet het werken. is dat niet het geval zou ik hem even gaan ruilen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon mee terug gaan, hoogstwaarschijlijk een kapot signaal kabeltje, dit is een productie foutje. waneer jij je bonnetje nog hebt..niet te veel prutse, gewoon een nieuwe haale :) suc6Q