Hoe kan ik weten welke dongle bij welke draadloze muis hoort?

Ik heb al verschillende draadloze muizen gekocht en tot op heden is het mij vrij goed gelukt om deze allemaal uit elkaar te houden. Momenteel weet ik niet meer welke bij welk gaat en vraag mij af of er een makkelijke manier is om dit op te lossen?
Nu heb ik een draadloze muis gevonden en een Dongle. Maar deze blijken niet overeen te komen. Ik kan op een of andere manier deze Dongle zelf linken aan deze muis?

2 maanden geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Gewoon uitproberen. Neem een muis en steek daarna de dongles stuk voor stuk in je PC/laptop. Zodra je je cursor ziet bewegen heb je een setje gemaakt. Vaak is er een opbergruimte in de muis bij het batterijcompartiment waar je de bijbehorende dongle kunt bewaren als je de muis even niet nodig hebt.
escape
2 maanden geleden