is er een manier om bluetooth op een PC zonder bluetooth te krijgen?

mijn laptop heeft geen bluetooth maar zou dit wel graag willen, is er een manier om bluetooth te krijgen op je PC? met behulp van usb of iets anders?
het is om muziek draadloos aftespelen via een speaker adapter (via bluetooth)
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
25.3K

Het beste antwoord

Je moet voor een USB bluetooth dongle gaan. Die zijn in verschillende vormen te koop. Tegenwoordig zijn ze ook erg klein. Kosten 5 Euro tot een tientje als je kijkt naar alles van bluetooth 2.0 tot 4.0.

Persoonlijk zou ik voor deze gaan:
http://www.mycom.nl/desktops-randapparatuur/netwerk-internet/bluetooth-dongle/11575/icidu-bluetooth-micro-dongle?channel_code=40&product_code=70729837&utm_medium=cpc&utm_source=tweakers.net

http://www.dixons.nl/computers/netwerk-internet/bluetooth-dongle/15373456/icidu-bluetooth-micro-dongle-1.html?channel_code=40&product_code=65875509&utm_medium=cpc&utm_source=tweakers&utm_medium=cpc&utm_campaign=tweakersclick

10 Euro (verzendkosten zijn 0 Euro, maar er is vast wel een MyCom of Dixons (vallen onder hetzelfde moederbedrijf en hebben dus soortgelijk beleid) in de buurt als je dat liever hebt, hoewel ze niet altijd alles in de winkel wat ze op de site verkopen), bluetooth 4.0 en 10 jaar garantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker er zijn Bluetooth USB te koop , gebruik er zelf 1 bij mij desktop