wat is het verschil tussen digitaal Schrijfblok en een 2 in 1 tekentablet

ik heb een digitaal schrijfblok maar vind het onhandig omdat je het hele A4 gedeelte nodig hebt om bijv. je pijltje te besturen. (i.p.v. kleine beweging met muis). Nu zag ik vandaag een aanbieding 2 in 1 tekentablet. Zou dat wel werken als een muis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi Izoe,

instellingen zijn 'absoluut' en 'relatief'
jij hebt jouw instelling op absoluut staan.
omschakelen naar relatief en je hebt je zin
in de stand relatief kan je ook de gevoeligheid instellen, van zeer zenuwachtig, tot ruime bewegingen.
kortom, het verschil zit in de instellingen.

veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het uitzoeken maar het 2 in 1 tekentablet kost bijna de helft minder.