Sd alleen lezen (Ubuntu 10.04) ?

Als ik iets op mijn sd kaartjes zet gaat dat prima. Alleen zodra ik het er dan weer af wil halen geeft hij een error: alleen lezen. Ik heb het in terminal al met "chmod" geprobeerd, maar zonder resultaat! Ik heb geen bevoegdheden om de rechten te veranderen. Hellup!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Probeer op een windows computer de rechten te veranderen?? @eigenschappen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit er niet een schuifje op de zijkant van de sd kaart ?
capthavoc