Kan ik een Sapphire radion hd6850 inbouwen in een medion akoya pc e2312 D?

Link grafische kaart: http://nl.hardware.info/productinfo/131930/sapphire-radeon-hd-6850-2gb#tab:prijzen
Link pc: http://www.medion.com/nl/electronics/prod/MEDION%C2%AE+AKOYA%C2%AE+PC+E2312+D/410016335?category=pc_34

Ik wil dit doen om een pc te krijgen waarmee ik kan gamen (moderne spellen (BF3,CODMW3) op minstens medium kwaliteit) en die niet duurder is dan 700 euro

Weet iemand of dit mogelijk is, en zonee, weet iemand een computer van maximaal 700 euro met een draadloze netwerkkaart en specs waarmee gegamed kan worden, en die windows 7 bijgeleverd heeft?

Alvast heel erg bedankt :)!

Gr,

Jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Lijkt me geen probleem, ze hebben beide als interface pci express

Toegevoegd na 2 minuten:
Net alleen de videokaart bepaalt wat je er mee kunt spelen, het geheel moet op elkaar afgestemd zijn, dingen als processor MoBo geheugen

Toegevoegd na 13 minuten:
de Radeon 6850 is in ieder geval een hele goed kaart zie link met de benchmarks.
Wat ook heel belangrijk is is de voeding, en staar je niet blind op welk wattage op de voeding zelf staat, dat is meestal piek vermogen, er zijn genoeg voedingen die 600 watt zijn en die nominaal nog geen 300 watt halen

Toegevoegd na 16 minuten:
■PCI Express® based PC is required with one X16 lane graphics slot available on the motherboard
■500 Watt or greater power supply recommended
■Certified power supplies are recommended. Refer to http://ati.amd.com/certifiedPSU for a list of Certified products
■Minimum 1GB of system memory
■Installation software requires CD-ROM drive, a keyboard, a mouse, and a display
■DVD playback requires DVD drive and a DVD
■Blu-ray™ playback requires Blu-ray drive and a Blu-ray disc
■For an AMD CrossFireX™ system, a second AMD Radeon™ HD 6800 Series graphics card, an AMD CrossFireX™ Ready motherboard and one AMD CrossFireX™ Bridge Interconnect cable is required