Waar moet ik een computerkast weggooien?

Ik heb de kast nu uit elkaar gedraaid en nu is het een hoopje metalen plaatjes. Kan het in de grijze container?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Het beste antwoord

Ja. De hele computer had er zo in gekund. Even de hd eruit en klaar. Ik gooi hele fietsen in de grijze container. Nou vooruit, halve fietsen, want ik zaag ze eerst in tweeën.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij met een fiets geen probleem hebt kan deze computerkast er ook wel in :)

Andere antwoorden (9)

een computer kun je inleveren bij het milieudepot van je gemeente en deze word gerecirculeerd waarbij het goud en andere waardevolle mnetalen gescheiden worden van elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar het grofvuil.
als je een huurhuis heb heb je standaard een pasje dat je ero kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hou wel je harde schijf in de gaten,als je deze ook wegdoet,sla hem dan eerst met de hamer in elkaar,dan kan een ander er geen misbruik van maken.
en niet in de grijze container maar de kringloop of afvalstation.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het puur over de lege kast hebt (dus zonder inhoud van netwerk kaarten, schijven en draadjes) dan kun je die gewoon in de grijze bak kieperen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze doorgaans kunstof, of aluminium plaatjes zou je kunnen inleven op het milieupark. Maar als dit te veel gevraagd is om te maandag 13 uur te wachten dan kun je ze inderdaad in de grijze container gooien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bewaren voor als je naar de stort gaat, daar heb je een speciale container voor. of zet hem op marktplaats.nl wel erbij zetten dat ie gratis is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet in een container gooien.
Alles kan zo, gescheiden uiteraard, ingeleverd worden bij Kringloop station. Zo heet de inname plaats bij ons althans en kosteloos. Maar ik heb begrepen dat dat niet overal zo is.
Maar voor jou toch geen excuus om het dan toch maar in de container te 'dumpen'?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inleveren bij een oudijzerboer levert hij misschien nog een paar euro op ook
idd wel de hd vernietigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het grofvuil. Het is metaal, dus recyclen maar.