Hoe installeer ik de EPSON printer SX510W op alle 3 de computers en laptops, zodat ik draadloos via die EPSON printer SX510W kan printen via wifi?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

je moet er vanuit gaan dat je printer verbinding zoekt met de draadloze router
en niet met elke pc afzonderlijk
ik denk dat je de software op je hoofd pc moet zetten en hem daar als netwerk printer moet installeren
draadloos welliswaar laat de setup zijn werk doen
en dan kun je in principe op de laptop hem als netwerk printer installeren
als het goed is zal er dan worden gevraagd naar extra drivers maar die worden via je hoofd pc aangestuurd
eventueel vraag ie om de cd maar denk het niet
nu kun je printen vanaf elke pc omdat hij verbonden is met de router en hoef je niet eerst de hoofd pc aan te zetten.
volgens mij wordt er ook een setup mogelijkheid geboden via de printer zelf om hem te verbinden met de router is die verbinding eenmaal gelegd dan moet het niet moeilijk zijn.
maar wellicht moet je op elek pc afzonderlijk toch de cd gebruiken
capthavoc
12 jaar geleden
hoi Nienke2,

je moet de printer op elke PC afzonderlijk installeren.
de tekstverwerker maakt het document voor de printer.
nadat het document is gemaakt, wordt het verzonden naar de printer.

groeten, Dré