Hoe kan ik mijn HDD formateren zonder dat ik windows heb?

Ik heb het ook al geprobeerd doormiddel van Ubuntu, maar dit werkt ook niet. Overigens hij is vroeger gebruikt als FreeNAS.

Weet jij het antwoord?

/2500

Misschien moet je met ubunti proberen de partitie(s) verwijderen ipv formateren als je er later weer windows (NTFS) op wilt zetten kun je het daarbij laten. een windows setup dvd regelt dit later vanzelf.

Nou via Ubuntu moet het echt lukken hoor, echter hangt er vanaf hoe je deze drive wilt gebruiken want ik formatteer liever niet in NTFS onder Ubuntu. Hi-Ren DVD geeft je de mogelijkheid te booten naar een Windows-PE XP waaruit je alles kunt doen. Zoek even op hiren in google

Als je geen windows hebt en ubuntu werkt niet kun je het proberen met apple. Het gaat ook met een sterke magneet die maakt alles in de war.

Download Hiren's Boot cd, brand die en start een computer op met die cd. Op die cd zit een mini windowsXP. start die op en daarmee kun je de harddisk formatteren in een DOS-box.

Bronnen:
http://www.hiren.info/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100