is dit een goede computer?

ik heb een Alienware Aurora samengesteld, kan deze computer dan de volgende spellen spelen op de hoogste kwaliteit, of zijn er dan nog dingen ie ik moet veranderen?

de computer:

KLEUR KEUZE:
Alienware Aurora (R3) 875W-chassis (Matte Black)

PROCESSOR:
Intel® Core™ i7-2600 (6 MB cache) Quad Core Processor met overclocked Turbo Boost naar 3,9 GHz

BESTURINGSSYSTEEM
Legitieme Windows® 7 Ultimate, 64-bits, Nederlands

GRAFISCHE KAART
3GB GDDR5 NVIDIA® GeForce® GTX 590

GEHEUGEN
6GB 1333MHz (2x2GB + 2x1GB) Dual Channel Memory

HARDE SCHIJF
1 TB, dubbele harde schijf, RAID 0 "Stripe" (2 x 500 GB - 7.200 rpm)

OPTISCH(E) STATION(S)
Blu-ray Disc-rw-station (Blu-ray/cd/dvd lezen en schrijven)

GELUIDSKAARTEN
Integrated HDA 7.1 Dolby Digital Audio

MICROSOFT-SOFTWARE
Office 2010 voor Thuisgebruik en Studenten - Nederlands

de games:

Borderlands
Mafia 2,
CoD
GTA IV
en gewoon shooters zoals:
Duke Nukem Forever
Mirrors Edge
Crysis
Fear
Dead Space 1+2
en de 2 Bioshock’s

Alvast Bedankt!

Toegevoegd na 10 uur:
en over 2-5 jaar, kan deze computer dan ook nog games op hoge kwaliteit spelen?

Toegevoegd na 17 uur:
wat is trouwens overclocking?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Jup moet meer dan voldoende zijn.

Toegevoegd na 20 seconden:
Kost dat eigenlijk?

Toegevoegd na 14 minuten:
Oh als je trouwens de 2600k neemt kan je ook nog heel simpel overklokken. Voor die 30 eu meer misschien geen gekke. Ik zou dan pas gaan overklokken over een jaartje of 2 als je systeem meer moet gaan werken om games bij te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, hij bedoelde wel hoeveel het kost hé slimme :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2299 euro . Voor dat geld kan ik 2 gamesysteems in elkaar zetten :P. Niet met die specs maar toch.

Andere antwoorden (3)

100% zeker. Dit is een monster computer. Als je 200% zeker wilt zijn dan zou ik naar de winkel gaan waar deze Alienware computers verkocht worden en dan via de site canirunit.com (of canyourunit.com, dit weet ik niet meer zeker) kijken of deze computer deze spellen aan kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, jij hebt meer dan genoeg in huis om je volledig uit te leven

een i7.... toe maar weer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een beest van een computer, die zal geen problemen met gamen opleveren. Alienware is wel zwaar overpriced.