hoe kan ik mijn mouse sneller maken?

Bij het configuratiescherm heb ik de snelheid al op z'n snelst gezet, maar dan is ie nog niet optimaal snel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Wat voor muis heb je ? Merk en model graag.

En welke optie heb je sneller gezet ?
De 'scroll'-snelheid ? of 'opties voor de aanwijzer', dit heet in Windows Vista, Windows 7 en Windows 8 'Slecteer een snelheid voor de aanwijzer'.

Kijk ook of de muis toevallig een knopje heeft om de DPI*-waarde in te stellen.

*DPI staat voor Dots Per Inch en houdt de afstand per schuifbeweging van de muis in. Hoe hoger de DPI-waarde, hoe sneller de muis over het scherm beweegt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet.
Omdat je mouse dan al op zijn snelst staat