Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan ik beter nemen een Soundblaster geluidskaart of een2048MB AMD RadeonTM HD6990

de spellen die ik heb (en die ik dus op hele hoge kwaliteit wil kunnen spelen) zijn: Borderlands,Mafia 2,CoD,GTA IV en gewoon shooters zoals Duke Nukem Forever, Mirrors Edge,Crysis,Fear,Dead Space 1+2 en de 2 Bioshock's .

mijn vraag is dus: kan ik beter de Soundblaster kopen met de 2GB AMD Radeon™ HD 6950 Graphics card

OF

de 2048MB AMD RadeonTM HD6990 graphics card (dubbele kaart)

ik wil namelijk ook van goed geluid kunnen genieten, of is de Soundblaster dan overbodig?

(de kaarten zijn voor de Alienware Aurora)


Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
542
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je de link geven waar je hem samenstelt, ik zie die 6990 optie niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

6990+moederbordgeluid beter dan 6950+Soundblaster.

Maar weet je zeker dat je een dure alienware gaat kopen? Als je zelf een PC bij een internetwinkel bestelt kan je echt alles kiezen zonder die rare dure upgrade mogelijkheden bij Dell/Alienware.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de dubbele kaart gaan !! In 99% procent van de gevalen luisteren mensen het geluid toch af op simpele speakers dus geeft het ook geen zin om geld uit te geven aan geluidskaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt helemaal, je moet dan ook een leuke logitech 5.1 speakerset gaan halen (op zn minst).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding