Op welke site of bij welke winkelketen kan ik een laptop kopen op afbetaling?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Soms hebben winkels een 'nu halen in 2010 betalen zonder rente' actie. Dat zou je kunnen doen mits je de komende 12 maanden iedere maand 1/12 apart zet om 'm over een jaar in een keer te betalen. Welke winkels eraan meedoen zie je in de link.

Is dat voor jou geen optie, neem dan als je het echt niet contant hebt liggen en je de laptop echt nodig hebt, een kleine persoonlijke lening of kijk een rijk(er) familielid eens lief aan.

Toch blijft ervoor sparen mijn advies. Als je dat niet kunt, kun je waarschijnlijk ook niet de maandelijkse aflossing missen.

Bij bijvoorbeeld Media Markt kun je ook op afbetaling kopen. Ze regelen dat via Primeline, een peperdure financieringsmaatschappij. Naast een torenhoge rente betaal je ook nog eens 80 euro administratiekosten. Op een laptop is dat een serieus bedrag en kun je beter aan accessoires besteden.

Succes!

Toegevoegd na 6 minuten:
LET OP!!

Ik kijk nog eens goed naar de link, blijkt er toch zo'n griezelige financieringsmaatschappij achter te zitten. Toch heb ik hem niet verwijderd zodat je ook zelf even kunt kijken (kijken kijken, maar niet daar kopen)

Zo zie je maar, blijf scherp!
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Allereerst raad ik het je af. Wat je niet hebt kost je altijd extra geld en vaak veel meer dan je verwacht.

Hier zal je wat kunnen vinden:
http://www.afbetaling.net/categories/8/Computer.html?gclid=CIOOqLKNwpsCFY9_3godeCJI_A
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de wehkampsite bijvoorbeeld, maar mijn ouders leerden mij altijd:

Eerst sparen dan kopen! Niet uitgeven wat je niet hebt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem een gsm abonnement met laptop.

Kost je +- 20 euro per maand.

Sim kaartje stop je weg zodat je geen extra kosten voor het bellen erbij krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wehkamp, Neckermann, Otto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ook bij bcc of its kan het

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan daar zelfs een rentevrije lening krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dell kan ook volgens mij...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je een laptop kunt permitteren, kun je er overal eentje aanschaffen, eventueel tweedehands, dat is een stuk goedkoper.

Als je je die aanschaf NIET kunt permitteren, zul je nog een poosje moeten sparen of kijken of je met je normale computer nog uit de voeten kunt. Lenen kost geld, en afbetalen nog meer.

Er zijn wel winkels waar je op afbetaling alles kunt kopen, zoals de Neckermann, en dat is inderdaad de plek waar veel mensen met schulden maken beginnen. Zeker dingen die snel verouderen zoals een laptop, duurt de afbetaling vaak langer dan de bruikbare levensduur van het apparaat. Niet aan beginnen.