Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mi jn jvtoevtenbuord doevt jraar!

de zin hier boven krijg ik als ik normaal type! wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
651
Kimath
13 jaar geleden
Is het een draadloos toetsenbord? In welke programma's heb je er last van?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Friesland gaan wonen, daar praten ze zelfs zo :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als U de volgende configuratie uitvoert,bereikt U precies de juiste instelling terug.
Start>>>Configuratiescherm>>Land en Taal>>Locatie - in windows 7- Als hier Nederland staat is dat al in orde,zo niet,dan scrollt U totdat U Nederland vind>>Vervolgens het volgende tabblad:Druk op Toetsenborden wijzigen>>> Algemeen.
Als hier gekozen wordt voor :
Nederlands(Nederland-Verenigde Staten ziet U er onder de letters NL ( blauw) wat betekent,dat Windows in de Nederlandse taal is geïnstalleerd en heeft dus niks met het type toetsenbord of iets dergelijks te maken !!Nederlands maakt namelijk geen gebruik van Unicode.
Druk hierná nog op Taalbalk en zorg dat er een puntje is ingevuld bij :Gekoppeld aan de Taakbalk weergeven.
Dit kunt U dan later na checken door op de Taakbalk de muiscursor op het lichtblauwe icoontje van Uw toetsenbord te houden,zodat er is af te lezen Verenigde Staten ( internationaal) Druk nu op OK >>>en nogmaals op OK.
Groet: Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je beschrijving gaat wel beter zie ik.
Ik zou een ander toetsenbord proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk bij je configuratiescherm naar de taal waar je toetsenbord instellingen zijn opgeslagen.
En probeer anders idd maar eens een ander toetsenbord
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het verschil tussen US en NL is de indeling van je bijvoorbeeld: punt komma, komma, punt etc. de letter indeling blijft hetzelfde. behalve als je bijv. Frans hebt dan word het AZERTY ipv QWERTY
Je zou kunnen beginnen met het schoonmaken van je toetsenbord.

Als het een los toetsenbord is, kun je het omdraaien en uitkloppen en afborstelen.
Of met een vochtig schoonmaakdoekje de hele boel goed poetsen.
En de toetsen die raar doen er af halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) Probeer het eens te 'resetten'. Via configuratiescherm, toetsenbord kiezen, eigenschappen van toetsenbord, ga naar knoppen, kies voor standaardwaarden herstellen.
(Vergeet niet 'toepassen' aan te klikken).

2) In het menu knoppen, is ook een 'help' functie.

3) Trek de stekker van je toetsenbord uit, herstart de pc, steek de stekker er terug in en herstart nogmaals.

4)Als niets helpt, probeer ergens een toetsenbord te lenen en probeer dat eens, werkt dat wél, kijk eens op 2dehands sites waar ze worden verkocht aan weggeefprijzen.
(Of als geld geen probleem is, kan je het nieuw aanschaffen)

Kijk eens bij mijn bron voor nog meer antwoorden.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je werkbalk onderaan je bureaublad zie je een toetsenbordicoontje,klik daarop, zet je instellingen op standaard, verenigde staten (internationaal) et voila je kunt weer normaal typen..werkt dat niet dan stel je ipv vs dus nederlands in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding