weet er iemand of ik mijn printer {een psc 2510 van hp} draadloos kan gebruiken?

dus zonder een kabel naar de pc en niet aangesloten op het modem

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier heb je de vertaling:
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Flee.org%2Fblog%2F2005%2F01%2F12%2Fhp-psc-2510-wireless-network-installation%2F&sl=en&tl=nl&history_state0= maar ik zou ook even de bron van som bekijken.

Het beste antwoord

ja zo te zien wel, al zul je de printer in eerste instantie wel via een utp kabel aan je modem/ router moeten aansluiten in verband met ip assigment.

als je wilt weten hoe je dat dan moet doen zie onderstaande link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie kan de link voor mij vertalen mijn engels is zeer slecht
alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Flee.org%2Fblog%2F2005%2F01%2F12%2Fhp-psc-2510-wireless-network-installation%2F&sl=en&tl=nl&history_state0=
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Werk: Je kunt beter de Nederlandse handleiding van HP erbij pakken (zie mijn antwoord), daarin staat het specifiek voor jouw printer beschreven.

Andere antwoorden (1)

Deze printer heeft de mogelijkheid om draadloos te communiceren met een router. Je hebt dus eerst een draadloos netwerk nodig.

Hoofdstuk 15 van bijgaande handleiding beschrijft hoe je dat moet doen.

Toegevoegd na 5 minuten:
NB. Ik heb zelf ook een draadloze printer en in het begin is het soms even zoeken naar de juiste procedure.

Als je de printer nu direct aan je PC hebt hangen via de USB kabel moet je eerst de software verwijderen. Je sluit daarna de printer aan met een ethernet kabel en volgt de stappen in de handleiding.

Toegevoegd na 28 minuten:
Voor de duidelijkheid. De Nederlandstalige handleiding staat dus ook hieronder, mocht je deze niet meer hebben:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
deze worden meestal gewoon meegeleverd toch bij hp?
(+)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De handleiding wel ja, en anders staat die nu in de bron (van de website van HP). Netwerk kabel zal er ook wel bij zitten, router helaas niet ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol