Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Problemen met mijn router.

Goede avond,

Heb al een tijdje problemen met mijn router.
Als ik mijn iPhone 4 verbindt met de router gaat alles goed, maar zodra ik een app open waar een internet verbinding voor nodig is wordt de verbinding verbroken.

Dit gebeurde ook met mijn iPhone 3gs, ik snap niet waar het aan kan liggen?

Router is een Linksys WL-120

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
474
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is de Linksys wr120n sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je wel gewoon browsen? Denk het wel hé aangezien je met je iphone nu op goeievraag zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, ik kan gewoon browsen idd.
Elke keer als ik een game open om online te gaan, valt de verbinding weg. Ook bijv een wallpaper app, gelijk weg verbinding.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je op de router het mac-adres van je iPhone moet invullen. Want het is nu blijkbaar zo dat je helemaal geen internet erop hebt. Zoek maar eens naar mac-adres beveiliging voor je router.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste bedankt voor je reactie.
Ik zal er even naar zoeken, maar het is wel raar dat browsen met safari wel goed gaat.
Maar zodra je een game opstart, en je online gaat, valt de wifi verbinding weg.
Je kan even proberen om de router opnieuw "op te starten" er zit een knop achter op je kastje die even indrukken dan 5 sec wachten en dan op nieuw indrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding