Ik heb Windows Vista, ik krijg af en toe ( steeds vaker ) een death of bluescreen Hoe kan ik dit oplossen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (9)

een macbook kopen..! zooo0o fijn, heb je nooit meer last van windows perikelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal worden dit soort problemen veroorzaakt door een probleem met hardware of met drivers. Heb je iets nieuws geïnstalleerd, waarna de problemen begonnen?

Op je blue screen wordt vaak ook de naam van de driver vermeld die het probleem veroorzaakt heeft.
bamibal
13 jaar geleden
Nieuw Geheugenkaartje in douwen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alhoewel 4 minnetjes, kan het inderdaad 't geheugen zijn. Maar ja, je geeft er geen enkele uitleg bij ofzo...
Een macbook kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel minnetjes kan een macbook krijgen? noouuu nooit teveel!
Heb je de repair cd al geprobeerd? gewoon vista cd er in en laten booten van cd hier kan je kiezen voor herstellen. Kijken of je dan nog steeds het probleem hebt na het herstellen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Het zou ook een fout op de harde schijf kunnen zijn, het is dus van noodzaak om een backup te maken van je bestanden (voor het geval dat)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows 7 erop zeteen -_-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
als er nix mis is met de hardeware echt een aanrader !!
Ik heb ook het probleem gehad. Aan geboden voor reparatie, bleek mijn moederbord overleden. Dus ik zou zeggen laat hem eens door een kenner nakijken.

Toegevoegd na 49 seconden:
aangeboden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je eerst de foutmeldingen doorgeven. Als de meldingen steeds anders zijn en op steeds andere momenten, dan is vermoedelijk het geheugen stuk. Een enkele keer kan 't misschien helpen om het geheugen er opnieuw in te steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het eerste ,heb je genoeg geheugen.door de updates van vista kan het zijn dat je geheugen nu te weinig is.allerbeste is vista er af en windows 7 instaleren.denk er aan minimaal 2 gigabyte geheugen.dan zijn je problemen verleden tyd