Hoe kan ik mijn oude deskjetprinter op mijn nieuwe PC aansluiten?

Ik heb nu Windows 8 en krijg steeds de melding : er is geen stuurprogramma voor deze printer . Wat kan ik daar aan doen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op de site van de leverancier zoeken. Als je merk en type had vermeld zouden we je veel beter kunnen helpen.

Antwoorden (2)

Een stuurprogramma installeren.
Je zou kunnen proberen te google'n:
''Printernaam Driver Windows 8''

Hopelijk is er al een driver uit die W8 ondersteunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De naam van het merk en modelnummer opschrijven, dan op de site van het merk zoeken bij drivers/product ondersteuning, dan kijken of er een drivrr voor w8 is , anders een driver voor windows 7 zoeken en installeren, dit werkt ook vaak. zet anders het merk en modelnummer even hier fdan help ik je