Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan deze folie?

Mijn scherm van mijn netbook was aan gruzelen. Via Ebay heb ik een nieuw scherm geregeld. Op het nieuwe scherm zit geen afschermfolie, op de oude wel (zie foto).
De folie is veel dikker dan huishoudfolie en is aan de randen van het display gelijmd (geleidende lijm?)
Ik krijg de folie er niet heel af. Hij is ca, 10-20 keer zo dik als huishoudfolie. Zou die afscherming belangrijk zijn?
In de deksel van de netbook zitten de antenntes voor bluetooth, wifi, etc, misschien heeft het daar mee te maken.

Toegevoegd na 18 uur:
De folie zit dus op de achterkant van het scherm. Normaliter zie je die dus niet.

Picture for question
escape
13 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mediamarkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen goede ervaringen met dingen aan te kopen via ebay. voor hetzelfde geld kun je naar de winkel, heb je keuze, en service en uitleg bij de dingen. ik zou zeggen. les geleerd nu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Ik had geen keus. In normale webshops kost het scherm meer dan de nieuwprijs van de netbook. En geen winkel repareert netbooks. Dus het kan allemaal zeker niet voor hetzelfde geld. Ik heb mijn lesje pas geleerd als iemand hier een goed antwoord geeft. Dus minpuntje van mij.
Invisible Shield bevalt mij goed. Het is een zeer taaie folie waarmee je vooral krassen maar ook de gevolgen van ander geweld tegengaat op je beeldschermen. Ik heb het spul gewoon via Internet besteld en gebruik het voor de LCD's van mijn camera's en mijn outdoor GPS.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Dank je. Maar het gaat hier om dikke aluminiumfolie voor op de *achterkant* van het scherm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan begrijp ik 'afschermfolie' beter maar moet ik je het antwoord helaas schuldig blijven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding