Welke mediaplayer kan random muziek afspelen vanuit mappen op verschillende niveau's?

Ik ben op zoek naar een mediaplayer, maar vrijwel geen enkel model kan random afspelen (shuffle) over meerdere mappen heen. Mijn muziek staat per artiest>album in een aparte map. De mediaplayers die ik bekeken heb kunnen alleen random afspelen binnen één map/album.

Welke mediaplayer kan wat ik wil? De muziek zelf staat op een netwerkschijf.

Weet jij het antwoord?

/2500

Maak in itunes een afspeellijst met al je muziek, Die kan je in shuffle afspelen. En als je die synchroniseert met je ipod, kan je die ook in shuffle zetten.

kijk eens naar ots dj . succes

Bij Action verkopen ze nu een speaker waar je sd-kaartjes, usb sticks en 3,5 mm jackplug in kunt stoppen. Vorige week van Sinterklaas gekregen. Dat ding speelt door alle mappen heen als het maar mp3 is.

Alle mappen met muziek selecteren en dan openen met mediaplayer. Zet de mediaplayer op willekeurige volgorde en voila.

Heb je al bij Ac Ryan gekeken? Die dingen doen bijna alles. Zelf gebruik ik hem alleen voor films met muziek heb ik geen ervaring want ik heb een Sony hd audio deck voor m'n mp3 tjes, alleen worden die niet meer gemaakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100