Met een NIETwatervaste whiteboard stift stift. Ik geef les en gebruik daar een whiteboard, leerlingen willen nog wel eens de stiften verwisselen.Ik doe dan of ik niets door heb, en maak het achteraf met een gewone white bord stift weer schoon. Met whiteboard stift er gewoon over heen krassen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handig om te weten haha!!

Andere antwoorden (4)

met terpentine

Toegevoegd na 19 seconden:
en nagellakremover wil ook wel eens werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nagellak remover is aceton.
Als het om het omhulsel zit kan je het beter laten zitten.
Als je met terpentine gaat werken moet je namelijk wel heel voorzichtig zijn dat het niet langzaam in je usb druipt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien lukt het wel als je er plakband op plakt en dat ineens eraf trekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ethanol of isopropanol (schoonmaak alcohol).... Werkt perfect.