Hoe krijg je een CD uit een kapotte CD speler?

Mijn cd speler is kapot, maar er zit nog wel een cd in. Hoe krijg ik die eruit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3K

Het beste antwoord

Indien het een CD speler in een computer betreft: Vaak zit er in het front een heel klein gaatje. Indien je daar een een stukje stevig ijzerdraad indrukt, gaat de lade open.
Buig bijvoorbeeld een paperclip recht, en probeer het daarmee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien iemand per ongeluk verkeerd gedrukt?
In ieder geval bedankt voor je plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En jij ook bedankt, pijnack!

Andere antwoorden (2)

Er zit in het front een klein gaatje, daar kunt u een naald of spelt insteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je hem weer eens stuk gemaakt?
Als het de cd-speler in je com is moet je dit doen:

1. Open kladblok
2. Zet het gedeelte tussen ___'s erin:
_______________________________________
Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7" )
Set colCDROMs = oWMP.cdromCollection
if colCDROMs.Count >= 1 then
For i = 0 to colCDROMs.Count - 1
colCDROMs.Item(i).Eject
Next
End If
_________________________________________

3. Sla het op als een VBScript: Bij Opslaan Als staat er 'Tekstdocumenten (*.txt)', klik daar op en selecteer 'alle bestanden'. Dan mag je zelf weten hoe je het bestand noemt maar er moet wel .vbs achter staan
Zoals: voorbeeld.vbs
4. Open het bestand
5. Niet schrikken, de cd-speler gaat nu open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
LOL! Als ie kapot is dan doet ie dat ook niet meer!
En als ie niet kapot is, dan kun je veel beter in 'Mijn compter' met de rechtermuisknop op de CD-speler op 'uitwerpen' klikken. Daar hoef je geen scripts voor te schrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja weet ik, maar dit is veel cooler XD