Wat is een goeie (game)laptop?

Ik wil binnenkort een laptop kopen, maar weet niet welke merken goed zijn. Welke zijn er aan te bevelen? Hij moet ook een beetje een goed spel kunnen draaien, zoals portal 2. Maar dit is niet noodzakelijk ivm spelconsole.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Alienware maakt mooie en goeie game laptops, je kan zelf extra dingen aan uitbreiden(extra geheugen, betere processor enz.) je kan ook de lichtkleuren van het logo en toetsenbord aanpassen, de goedkoopste is de Alienware M11X 749,- en de duurste is 1999,- voor de standaar uitvoering. maar jou vraag is te algemeen, want je hebt ook (game)laptops van duizenden euro's dus wat is de maximale prijs?, en hoe groot moet het beeldscherm zijn? en wat voor soort beelscherm? moet het licht zijn of mag het wat wegen?wat wil je erop gaan doen? is er nog extra funcies wat je wil?

Gr. raffy

(zie link voor Alienware laptops)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegenwoordig hebben alle laptops een draadloze Internetverbinding, maar je kan ook een kabel gebruiken om te internetten. verder moet je opletten naar de beeldschermresolutie, de grote van het beeldscherm (een grote beeldscherm van bev. 17inch is handiger om te gaan gamen, en dat er voldoende usb ingangen zit. om te gamen is vooral een goede videokaart nodig. nog veel succes met het uitkiezen van je laptop.

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar kan ik die kopen? Volgens mij niet in Nederland.
Kijk eens op de site van alienware die geven advies en verkopen je kan je laptop helemaal zelf in opbouwen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, ik wou ook iets schrijven over Alienware :P hieronder is het hele verhaal.
Sony vaio ( i7 processor , 8 gb werkgeheugen en 2 gb videogeheugen) ik heb acer aspire 6530 g ( dual Core processor , 4 gb werkgeheugen en 1gb video geheugen en wow runt er super op!) DENK ERAAN bij alien ware betaal je meer voor het merk dan voor de Specs.. ( ik zeg niet dat alien ware slecht is hoor)