waar vind ik in polaris office op mijn tablet het ½ en ¼ teken enz.?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nou, in Polaris hoef je daarvoor niet te kijken. Voor dit soort tekens installeer je een alternatief toetsenbord, zoals bijvoorbeeld Super Keyboard. Daar vind je bij de cijfers ook de breuken die je zoekt. Na de installatie open je Polaris, daarna kun je je toetsenbord kiezen. Bij Super Keyboard klik je dan links op ?123 en krijg je het bord met de extra tekens. Bovenaan staan de cijfers. Druk je de 1 iets langer krijg je breuken zoals 1/2, 1/3, 1/4, 1/8.... ieder cijfer heeft ook breuken.
Ik heb andere toetsenborden uitgeprobeerd, maar ik geloof dit is wel het beste. Het ziet er goed uit en is gratis down te loaden via Play Store.