Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet de audio van mijn laptop zo raar ?

Hai mensen, zo ik heb een laptop en hij doet raar wanneer ik iets met audio afspeel op me laptop het komt voor even dan hoor ik zeg maar een robotachtige stem van die audio zeg maar maar ik denk dat het komt omdat ik er paar maanden geleden water op heb laten vallen weet iemand wat er mis is met mijn pc ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan een driver probleem zijn. Deinstalleer de driver.

Klik met de rechtermuisknop op de pictogram Deze computer en klik op de optie Eigenschappen, of ga via het Start-menu naar Instellingen >> Configuratiescherm >> Systeem.
Open in het dialoogvenster Systeemeigenschappen het tabblad Hardware en klik hier op de knop Apparaatbeheer.

Zoek dan besturing voor geluid en deinstalleer de driver, start windows opnieuw op en je driver wordt automatisch weer geinstalleerd en dan is het geluid weer goed.

Als je denkt dat het van water komt moet je even kijken of met een koptelefoon ook zo klinkt. Als het dan goed klinkt werkt bovenstaande niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding