Ik zoek een laptop. Kan iemand mij helpen?

Mijn eisen:
Minimaal Intel i5 processor, liefst 3e generatie
Minimaal 4 GB RAM
Minimaal 500 GB harddisk
Graphische kaart met minimaal 1GB
USB 3.0
Bluetooth
Lekker groot, zal het toch alleen thuis gebruiken.

Budget ong. 750 euro

Ik zal veel multitasken, games spelen en soms 3D games spelen. Ik internet veel en zal ook veel video´s, foto´s en muziek downloaden en bekijken.

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik wil nog toevoegen dat ´ie ook dvd´s en cd´s moet lezen, hij SD kaarten moet lezen en ik al een aantal in mijn hoofd heb met als meest geschikte voor mij de Toshiba Sattellite L870-132.

Toegevoegd na 55 minuten:
Ik wil nog toevoegen dat ´ie ook dvd´s en cd´s moet lezen, hij SD kaarten moet lezen en ik al een aantal in mijn hoofd heb met als meest geschikte voor mij de Toshiba Sattellite L870-132.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Kijk is op de sites van apple hp of dell
Ps klik op waardevol antwoord aub
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor 750 euro heb je ook een goede i7 Laptop van Asus. Heb er ook een gehad. 4GB ram en dan 2 videokaarten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gozer, zo te zien ga je hen alleen thuis gbruiken, ik zou toch echt voor een desktop gaan, je krijgt veel betere specs voor minder geld. Ik zou even op de site van Medion gaan kijken, daar heb je wel mooie pcs. Geloof mij nou maar laptops gaan snel kapoten is ook geen pretje om op te werken en is niet of in ieder geval niet makkelijk te repareren. Maar de keuze is aan jou.