Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik zo goedkoop mogelijk een leuke laptop kopen?

Het hoeft geen zware doos te zijn ^^ Dus beetje internetten, kunnen multitasken, schrijven, maar niet voor zware games of zo... Graag wel iets waar nog garantie op zit.

Toegevoegd na 2 minuten:
omgeving Enschede

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
779

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

In Amerika.. Dit scheelt aanzienlijk. Probeer te kijken of je het een en ander kunt bestellen via internet.
Mijn laptop was €150 en idd zware games wordt lastig maar al het andere doet deze zeker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij hebben pas een laptop gekocht bij pc4everyone en de levering is snel en nieuw of 2dehands met garantie.
Ze hebben ze in alle prijsklassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een netbook en ben daar erg tevreden over.
Hij is klein, licht en doet het prima. Het nadeel is dat je een geen CD's of DVD's in kan stoppen, maar ze zijn goedkoop en licht. Je kan ze heel makkelijk meenemen.
Je kan ze overal kopen en er is er vast een naar jouw zin!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wacht maar een aanbieding af en volg www.voordeelmuis.nl eens.
Ik raad je wel aan om hem in de winkel te kopen. Want als er toch iets mis mee is, kan je eenvoudiger terug.

Zelf heb ik ook een netbook (kleine laptop), als je niet wilt photoshoppen gaat het prima. Maar als je er veel op gaat werken, is een grotere (laptop) dus prettiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat dacht je van marktplaats?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding