Waar kan ik een nieuwe usb kabel kopen voor mijn HP deskjet 2540 serie?

Ik heb per ongeluk de kabel er van kwijt gemaakt.. En een gewone usb kabel lijkt niet te passen (heb het wel geprobeerd maar het gat in de printer is totaal anders die van de normale usb)
Ik heb er een afbeelding bij gedaan zodat het begrijpbaar is wat ik zeg. De kabel hoeft niet perse van HP te zijn (is zo duur..)

als iemand weet hoe de kabel benaming van deze usb poort heet is het ook goed! alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is een gewone USB-printerkabel, die koop je gewoon in een computerwinkel, bijv. mediamarkt. Afhankelijk van lengte 2 tot 5 Euro.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/productlist/USB-kabels,10259,482762.html?langId=-11

Antwoorden (2)

http://www.kabeltje.com/computer/usb-s/usb-a-b?zenid=d34cd131a274a872118e51cae8823ba7

Dat is een USB A-B kabel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga na de winkel met deze foto en jij krijgt kabel die je nodig hebt.

Dus in elke winkel welke printers en usb kabels voor printers verkopen.