gisteren bij d kruidvat een clip mp3 met mini usb-snoer gekocht, geen software. instructieboekje aanw maar nutteloos. app word niet gevonden. tips??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (6)

zek eens op internet naar de software, weinig kans dat hij er is. maar proberen waard! anders kan je hm terugbrengen, en een andere kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk paar keer de zelfde usb ingang geprobeerd?
probeer eens een andere ingang en zet het hem wel aan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn enige tip: terugbrengen en een vragen met nederlandse gebruiksaanwijzing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je via het menu 'Start' naar (mijn) Computer gaat, zie je hem dan ook niet als verwisselbare schijf staan? Zo ja, dan kun je hem eenvoudig vullen door hem net zo te gebruiken als je met een USB-stick zou doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt geen software nodig. Als je de mp3-speler aan zet en je sluit hem aan op je PC, zal die je speler herkennen als opslagapparaat en hem automatisch een driveletter geven. In de verkenner (windowstoets-e) zie je de nieuwe drive dan verschijnen. Door middel van slepen met de muis of copy en paste kun je dan je liedjes erop zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het ding niet wordt gevonden door je computer kun je rechtsklikken op my computer en dan properties kiezen, vervolgens op de tab hardware klikken en dan op device manager klikken. In de lijst die dan verschijnt zul je wellicht onder Universal Serial Bus controllers een item zien met een geel uitroepteken. als je daar op klikt dan kun je de software automatisch laten installeren.
success