Hoe verhelp ik dat ik ineens alle YouTube filmpjes alleen maar hortend en stotend kan zien ?

...als er geluid bij is,loopt dat wél goed door.Ik ben nogal een nerd, heeft het wel met besturingssystemen te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet erg veel van hoe dat precies werkt, wel weet ik dat het soms lijkt of het geheugen van m'n computer volgelopen is. Beeld hapert dan, geluid in een later stadium ook.
De computer opnieuw opstarten werkt prima, en er zijn vast betere methodes, ik hou de vraag en vooral de antwoorden in de gaten ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zet de PC bijna altijd in de slaapstand , ga nu zeker proberen met afsluiten ! Als dat helpt , laat ik het weten !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
HET HEEFT GEHOLPEN ! Bedankt ! Maar ik ga de tip van MAYFLOWER wél bewaren , voor het geval dát .....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ook :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nogmaals bedankt en het werkt ook nog steeds , ook bij andere problemen.Ik start nu veel vaker opnieuw op!

Andere antwoorden (2)

Dit installeren moet je probleem oplossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tip 'opnieuw opstarten' van HIPPO heeft geholpen , maar jouw link ga ik zeker bewaren , bedankt !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer het uit Mayflower, dank!
Het moet mogelijk zijn om met een minimale internet-verbinding (tot 10 Mbit of zo) de filmpjes probleemloos te bekijken. Ik vermoed, dat als er geluid bij zit, het wel goed gaat, op toeval berust. Mogelijk is je computer, terwijl je het filmpje bekijkt bezig met andere taken. Als ik iets zit te downloaden en tegelijkertijd een fimpje bekijk dan loopt het ook niet lekker. Ook kan het zijn, dat je virusscanner net aktief is, of dat er een update wordt gedaan. Kijk als het youtube filmpje niet goed loopt, eens in je taakbalk en taakbeheer, wat je computer op dat moment allemaal aan het doen is.