Hoelang kan systeemherstel op je computer maximaal duren?

Mijn computer is nu al eenuur bezig met systeemherstel. Hoelang kAn of mag zoiets duren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
53.6K

Antwoorden (3)

Afhankelijk van cpu snelheid en je harde schijf. vaak kan het drie vier uur duren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo dank je wel dan wacht ik maar even rustig af
Staat er "Een ogenblik geduld.."
"De instellingen worden opgeslagen." in beeld? Of is hij wel echt bezig? Dan kan het wel een uur of 2/3 duren. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord dan moet ik maar even rustig afwachten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat inderdaad dat de instelingen worden terug gezet een ogenblik geduld aub systeemherstel initialiseren.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er staat inderdaad dat de instelingen worden terug gezet een ogenblik geduld aub systeemherstel initialiseren.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mocht het nog veel langer (1/2 uur) hier op blijven staan kan je het maar beter beëindigen..
Een systeem herstel hersteld alles op je gehele computer, dit is niet zomaar een klein proces. Dit proces is zeer zwaar voor je CPU en voor je hardeschijf. Alle oude bestanden die overschreven zijn na het systeem herstel moeten worden vervangen door de oude versie ervan en alles wat geïnstalleerd is wordt verwijdert en andersom. Ik hoop dat je door deze uitleg begrijpt dat dit vaak niet in een uurtje kan.

Geduld en succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan !