Ik kan de windows security center-service niet inschakelen. Hoe moet dit?

Er staat een vlaggetje van het onderhoudscentrum met daarin "De Windows security Center-service inschakelen (belangrijk)" heeft dit invloed op veranderen van mijn gebruikers account. Ik heb hem in de veilige modus staan en kan dit niet veranderen omdat ik eerst een nieuw account aan moet maken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kijk eerst eens of hij in normale modus hetzelfde euvel heeft volgens mij maakt het niets uit als je andere gebruikersaccount aanmaakt in veilige modus maar vraag me af of dit account zal werken als je zou willen inloggen vanuit veilige modus zonder eerst te revisoren
capthavoc
10 jaar geleden
capthavoc
10 jaar geleden
Oops iPhone maakt er weer wat raars van ik bedoel natuurlijk rebooten