Ik heb in windows 8 een hersteledisk aangemaakt. Ik heb hievoor mijn hdd van 3 tb gebruikt.Nu is hij nog maar 32 gb .Hoe herstel ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Vraag is heb je een backup/image ? van alles op harde schijf gemaakt ?
met welk programma ?
Het helemaal backuppen van je hele harde schijf is wel erg veel
en is deze backup dan ook nog eens in een 1 file gemaakt ? (encrypted ?

Antwoorden (1)

Hersteldisk? op je harde schijf?
Ik denk dat je een back-up bedoelt, maar dan nog.
Als dit inderdaad een herstel disk is, neem ik aan dat je ook nog een C: schijf hebt. In dat geval in windows een partitioneer programma
(zie http://www.partitionwizard.com/ ) openen en die 3TB schijf benaderen en opnieuw indelen. Daarna op een aangepaste partitie, maar beter op een of meer dvd schijven een nieuwe herstelschijf maken.
3 TB is sowieso eigenlijk veel te veel voor in een pc, of is dit een externe?
Hoop dat je het snel weer goed hebt.