Hoe verwijder ik de administrator account als gebruiker?

Ik zit als gebruiker op de computer en ik kan steeds niks installeren, probleem is dat de administrator zelf zijn wachtwoord niet meer weet. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch iets kan installeren?

11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Tja dan moet het administrator wachtwoord gewist worden, download daarvoor de Hiren's cdrom, en brand deze(of usb variant) Dan een paswoord verwijder programma starten. (Er staan heel veel hulp programmas op) Daarna herstarten en het wachtwoord zal "niets"of te wel zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Gebruik naar booten van de cdrom een van deze utility's
Groep Passwd
NTPWD
Utility to reset windows nt/2000/xp administrator/user password.
NTPWEdit 0.3
Password editor for Windows NT based systems to change or remove passwords for local system accounts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beste , Drepolli

jjjgroot Wil het ook Groots aanpakken begin is met een 2e admin acount te maken. Van al jou bestanden een kopie te maken op de zelfde schrijf in een andere map, en dan je account te verwijden en dan opnieuw maken met administrator recht ? Er kan nog wel is wat fout gaan in de registers iets wat het standaard zou moeten doen doet dat jammer genoeg nog niet altijd .

Succes !