Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Prullenbak word niet leeg,wat is er fout?

Normaal is het dat wanneer er iets verwijdert word het icoontje vol aangeeft en wanneer ik hem leeg maak geeft hij leeg aan maar nu kan ik doen wat ik wil hij blijft vol tot dat ik de PC opnieuw opgestart heb.Ik heb al meerdere dingen geprobeerd in persoonlijke instellingen maar tot nu toe steeds het zelfde.Wat kan ik hieraan doen,welke instelling moet ik veranderen???
Ik gebruik Vista Home Prem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vista is de grootste misser van Microsoft. Er zitten veel bugs in. Als je de prullenbak leegt en het icoontje blijft vol aangeven tot je de computer herstart. Daarna is het icoontje van de prullen wel leeg.
Dit betekent dus dat je genoeg rechten hebt om dingen weg te gooien en definitief te verwijderen. Het vorige antwoord kun je dus overslaan.
Leer er mee leven, zou ik zeggen want dit soort grappen zijn "normaal" voor Windows. Ook kan het ineens gebeuren dat je "geen" DVD of CD brander meer hebt, volgens Windows. Of dat 'ie je printer ineens niet meer "kan vinden".
Mogelijk dat Windows Seven ietsje beter is geworden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alhoewel het probleem nog steeds bestaat is deze toch het meest uitgebreid en misschien voor later bruikbaar.

Andere antwoorden (1)

Zorg dat jij alle administrator rechten hebt! Kun je regelen bij 'Beheer'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding