Ik heb ook vista en windows op twee partities staan, tijdens het opstarten kan je kiezen welke windows je wilt starten. Ik gebruikte Acronis Disk Director

Toegevoegd na 4 minuten:
Met dat programma krijg je de mogelijkheid om je harde schijf in de delen in partities (grootte bepaal je zelf ook, ik raad je 70 gig aan).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bij het opstarten van de windows installatie krijg je de mogelijkheid je schijf in meerdere partities in te delen.

Waarom wil je Vista en Win7 hebben dan?
Win7 is gewoon een verbeterde versie van Vista.
Dumpen dat Vista.