hoe kan ik sporza.be ontvangen op tablet in tunesie?

Tablet Samsung Galaxi 10.1 met wifi + 3G
Wi Fi is voorhanden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het is makkelijk om een naar een lokale winkel te gaan en op zoek naar een toeristische prepaid kaart.
Zelf vond ik er één in Kroatië, ik kreeg toen €5,- beltegoed en 200mb internet.
Ik kon toen gebruik maken van de 3g van het land zonder extra kosten, en als je kaartje leeg is kan je hem gewoon weggooien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord Stefrid
Kan ik mijn kaartje voor hier in Belgié gewoon vervangen ,door een in het buitenland,of moet er dan ook nog iets veranderd worden aan de tablet instellingen aub
guil