Hoe kan ik mijn harde schijf formatteren naar NTFS via BIOS?

Hallo

Op 1 of andere manier ben ik mijn Windows 10 software kwijt. Ik wil dus gewoon alles herinstalleren met een Windows 10 bootable stick.

Tijdens het doorlopen van de setup krijg ik telkens deze melding (zie foto).
Er is dus niets op mijn hard schijf bruikbaar om verder te gaan, omdat er geen NTFS formaat is. Ik heb al partities verwijderd en hertoegevoegd, maar ik kan het formaat niet veranderen naar NTFS.

Hoe kan ik dit oplossen? Moet ik de schijf formatteren naar NTFS, maar hoe moet dat zonder software? Kan dat via de BIOS? Moet ik misschien een bootable stick maken met een formatieringssoftware?

Picture for question
4 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Van dezelfde harde schijf Alle Station 0 verwijderen

Daarna de 1 TB schijf kiezen en dan moet Windows gewoon installeren in NTFS