Kan ik mijn Vista Lincentiecode gebruiken in Windows 7?

Hallo iedereen,
Ik heb een Toshiba Sattelite P300 - 116 waar ik standaard Vista op draai maar wil over op 7 zonder te veel te betalen!
Ik zou het liefst mijn vista lincentiecode in 7 willen zetten maar weet nog niet of dit kan!

Alvast bedankt! Gr Gebr 71!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat werkt niet. De codes zijn uniek voor een systeem, versie, taal.
Er is een kansje dat je op een of andere manier korting kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee codes voor elke windows versie zijn gewoon anders
dat werkt dus niet.

Het beste is misschien een upgrade versie te kopen deze veranderd de code van je vista naar ene windows 7 versie
maar ik ga er even vanuit dat deze niet meer te krijgen zijn

bovendien is je vista 32 bits ??
Als je windows 7 wilt gebruik dan altijd de 64 bits versie
dat houdt dus sowieso een clean install in maar is echt stukken sneller

Op marktplaats kun je vast wel een OEM versie goedkoop krijgen deze is ongeveer 90 euro met een beetje mazzel

Bovendien, vista is tegenwoordig door alle updates meer en meer op windows 7 gaan lijken en zal waarschijnlijk niet meer veel onderdoen voor windows 7
het enige verschil dat er dan is, is 32 bits en 64 bits

heb je dus echt voldoende reden om te upgraden ?

aangezien het een laptop is vraag ik me af of je daar wel zoveel beter mee uit bent.
capthavoc
11 jaar geleden
Nee. Een licentiecode is slechts voor de versie waarbij je die code hebt meegekregen.