Hp printer d1560 wie kan mij helpen om de printer weer te laten printen ?

Lichtje van de printer knipperd, apparaat werkt wel /goed aangesloten zoals aangegeven in de eigenschappen. Alle instellingen staan goed, ook bij printer te verwijderen en opnieuw installeren. Alleen maakt de printer geen contact met mn laptop via de usb kabel - windows 10. De printer heeft het altijd goed gedaan maar krijg de indruk dat bij de nieuwe updates van windows 10 deze problemen zijn ontstaan. Ook geprobeerd om nieuwe drivers te installeren, lukt ook niet.Wie kan mij hierin helpen.

Picture for question
een jaar geleden
1.6K
ronron1212
een jaar geleden
Installeer hp doctor deze kan je helpen om het weer voor elkaar te krijgen
https://support.hp.com/nl-nl/help/printscandoctor?source=aw&subacctid=117607&subacctname=LinkPizza+%E2%80%93+Content+%26+Influencers&adcampaigngroup=80835jumpid=af_gen_nc_ns&utm_medium=af&utm_source=aw&utm_campaign=LinkPizza+%E2%80%93+Content+%26+Influencers&campaignID=&utm_content=117607_LinkPizza+%E2%80%93+Content+%26+Influencers_&awc=7168_1678788667_dfc2386d0c0925a7f375f79bc7f9eaf9
soundstorm
een jaar geleden
Aanvullende vraag van printer HP D1560. Kunnen updates Windows 10 van invloed zijn op de werking van je printer en kan dat uberhaubt opgelost worden ??
ronron1212
een jaar geleden
Probeer nu eerst eens het probleem met de hp doctor op te lossen meestal lukt dat prima. kost je niets en is makkelijk te downloaden.
soundstorm
een jaar geleden
allen die meegedacht hebben, de printer doet het weer dankzij ronron1212. die met de scandoctor kwam. oorzaak een kapotte cartridge die kon ik tegen garantie zo omruilen en nu doet de printer het weer feilloos. DANK VOOR JULLIE MEEDENKEN !

Antwoorden (1)

Mijn HP printer deed na update naar Windows 11 het niet meer.
PC kon hem niet vinden, laatste drivers en progjes gedownload, niets hielp.
Kopen van een nieuwe de enige oplossing.
een jaar geleden