Om de een of andere rede, is mijn zoek assistent verdwenen. (Windows-Start>Zoeken) Bestaat er software om mijn PC te doorzoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat is Agent Ransack,waarmee U zelfs méér én nog sneller bovendien kunt zoeken dan Windows dat doet.

http://www.mythicsoft.com/page.aspx?type=agentransack&page=home

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 38 minuten:
Bij Windows Xp :
Klik met je rechtermuisknop op je taakbalk en dan op eigenschappen.

Kies het tabblad menu start en klik op aanpassen.

Kies het tabblad geavanceerd en scroll naar beneden in het vakje. Helemaal onderaan staat: Zoeken. Even aanvinken en dan "OK". Daarna even toepassen en dan nog een keer OK.