wat houd "sommige instellingen worden door uw organisatie beheerd" precies in?

ik krijg dit in rode letters te zien op windows 10, en ja ik heb Privacy- Diagnostische op volledig staan. weet iemand een oplossing?
ik ben zelf de beheerder en er zijn geen andere accounts.

5 jaar geleden
13K
SimonV
5 jaar geleden
Het is een bekende bug van Windows 10. Hier staan verschillende oplossingen:
https://nl.k2rx.com/how-fixsome-settings-are-managed-your-organization
https://www.drivereasy.com/knowledge/solved-how-to-fix-some-settings-are-managed-by-your-organization-error-on-windows-10/
https://techzillo.com/some-settings-are-managed-by-your-organization/
https://appuals.com/how-to-fix-some-settings-are-managed-by-your-organization/
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Als ik het goed hebt wil dat zeggen dat je, je instellingen moet aanpassen om toegang te krijgen tot een bepaalde inhoud of bestand. Sommige antivirus systemen willen een bevestiging voordat ze een bestand gaan openen. Dat is wat ik eruit begrijp.
popeye
5 jaar geleden
SimonV, als dat z'n bekenden bug is, waarom doet microsoft er niks aan dan? Kijk wat voor handelingen je moet doen, kan beter gewoon me geld terug vragen aan microsoft
SimonV
5 jaar geleden
Vraag je geld maar terug. Windows heeft veel meer bugs waar ze nog geen oplossing voor gevonden hebben.
Dankzij een update heb je dit probleem waarschijnlijk gekregen. Ik was zelf ook slachtoffer, en bovenstaande oplossingen hebben mij niet geholpen...
Er staat me iets bij dat ik ergens iets gedownload en geïnstalleerd heb waardoor ik instellingen ter beschikking kreeg om mezelf volledige groepsrechten te geven. Maar ja, waar heb ik dat gevonden?
popeye
5 jaar geleden
Ja maar je zou toch denken met een team van honderden slimme nerds dat ze toch wel professioneel kunnen blijven, vooral met deze bug dat je zogenaamd zelf geen beheerder bent, en het feit dat windows 10 +/- €100 kost.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@popeye, hele volksstammen hebben hier last van.
https://www.seniorweb.nl/clubs/windows/18414/update-boodschap-sommige-instellingen-worden-door-uw-organisatie-beheerd

Antwoorden (1)

Meestal verdwijnt dit probleem door via Instellingen, onderdeel Privacy, sub Feedback en diagnose de optie Diagnose- en verbruiksgegevens op Uitgebreid te zetten. Het probleem is vaak ook op te lossen door met de register-editor in de registersleutel HKCU\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\CurrentVersion\PushNotifications de DWORD-waarde NoToastApplicationNotification te wijzigen in 0 (mogelijk moeten de registersleutel en registerwaarde eerst worden aangemaakt), start vervolgens de computer opnieuw op.

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-other_settings-winpc/sommige-instellingen-zijn-verborgen-of-worden/05a5caa0-26fa-4a43-9830-6e59d23822e5 (laatst bijgewerkt op 20 april 2019)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
popeye
5 jaar geleden
Nee dat werkt niet, ik heb alles al geprobeerd wat er maar te vinden is. Iemand met kennis die hier gereageerd zou gewaardeerd worden, niet de google speurders
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@popeye, Ik ben geen Google speurder, heb daar de tijd niet voor, maar wel een groot Netwerk.
Gérard Oomens heeft al jaren zijn sporen verdiend bij Microsoft. Bij diverse gebruikers met eenzelfde probleem is het wel gelukt. Als het jouw niet lukt, heb je misschien zelf nog steeds iets niet goed gedaan, jammer dan.
Bedankt voor de min, voor de moeite die ik heb genomen om navraag te doen bij een ICT'er in mijn netwerk, geen dank.