Hoe start ik mijn pc? na update 5/1 daarna alleen blauw scherm

de pc werkt niet meer na update windows, Win7. Stop 0*000000c4(0*000000000000091, 0*0000000000000000, 0*FFFFF80002849FC0, 0*0000000000000000)
geen van veilige modus optie lijkt te werken, normale ook niet en de herstelopties boden ook geen oplossing. geen fouten gevonden maar opstart niet mogelijk. de opstart cd werkte ook niet. we kunnen alleen bij de bios

Pc liep tot 5 januari stabiel. Wie weet er een oplossing?
We zitten heel in de pcproblemen, kinderen moeten hun huiswerk etc erop maken en inleveren na de kerstvakantie. Alvast Dank

Toegevoegd na 31 minuten:
de opstartcd is een cdrom met data om de pc weer te helpen met opstarten, zoals aanbevolen. Het is een legale windows versie en de updates zijn altijd automatisch bijgewerkt

Toegevoegd na 6 dagen:
Wij hebben onze pc niet uitgeschakeld tijdens de updates. Helaas was de update van Windows niet in orde, er zijn veel oudere pc's en laptop door stuk gegaan berichten hierover in diverse media. Onze pc is bij de winkel gerepareerd en loopt weer soepel, de update is verwijderd en geblokkeerd. Er is een herstelprogramma te downloaden op de Microsoft site

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
LeonardN
6 jaar geleden
Wat is "de opstart cd"? Heb je een andere laptop of desktop PC met USBstick en/of CD-brander?
LeonardN
6 jaar geleden
*Op toevoeging:
Heb je wel toen je de cd erin deed aangegeven in bios dat de opstartvolgorde veranderd moet worden. Eerst de DVD/CD drive?

Antwoorden (1)

Zorg dat je een windows versie op een usb zet,dan in de bios aangeven opstarten van af de usb als dit gelukt is weer naar de bios en terug zetten opstarten via de c schrijf waar dus dus je windows staat en klaar.?
In het vervolg niet de updates van windows onderbreken anders heb je weer dit probleem.
Succes.