Blijkbaar maakte u gebruik van bestandsgeschiedenis en daarbij een harde schijf had gebruikt die er nu niet meer is. Dat kan bijvoorbeeld een externe harde schijf zijn of een USB stick. Als dat zo is, dan is het een kwestie van deze opnieuw aan te sluiten.
Indien je nooit gebruik hebt gemaakt van bestandsgeschiedenis of er geen gebruik van wenst te maken, zou je deze uit kunnen schakelen via: Start > instellingen (tandwiel) > Bijwerken en beveiliging > Backup. Verwijder daar de drive dat staat aangegeven.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Windows was dan waarschijnlijk nog niet helemaal klaar met het wegschrijven naar een extern station zoals een externe harde schijf of USB stick. Opnieuw aansluiten zal de melding waarschijnlijk doen verdwijnen.