Ik heb de stekker van m'n laptop eruit getrokken terwijl er geen accu in zat en nu doet hij het niet meer, hoe krijg ik de laptop nu weer aan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Cryofiel
9 jaar geleden
Soms, bij sommige laptops, werkt het volgende: 1.  Accu eruit.
2.  Aan-uit-knop heel lang ingedrukt houden. Natuurlijk gebeurt er niets, maar toch "doet" het iets intern binnen de laptop. 3.  Accu erin.
4.  Stroomkabel aansluiten.
5.  Laptop op de normale manier aanzetten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, bij de Toshiba werkt het.
Cryofiel
9 jaar geleden
Fijn!

Antwoorden (1)

Vaak werkt het als je de accu er uit haalt en dan de aan-knop ongeveer 5 seconden indrukken (de elco raakt dan leeg)
Dan de accu er weer indoen, adapter aansluiten en dan weer aanzetten.
Zo zou je laptop weer aan moeten gaan. Dit werkt in ieder geval bij mijn Toshiba.