Kan ik 2 monitoren koppelen aan een alienware aurora R5 desktop?

2 monitoren met verschillende beelden op een desktop. Ik heb een alienware aurora R5 gekocht en 2 dezelfde monitoren AOC g2460vq6 24. Ik wil graag weten of ik deze producten aan elkaar kan koppelen met 2 verschillende beelden ( dus niet synchron). Is dat mogelijk? Zoja heb ik nog iets extra nodig en hoe moet ik dat doen? Het zijn 2 schermen van 24inch.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Ja, dit kan. Je hebt alleen een HDMI-Kabel splitser nodig. Die is niet zo duur, je moet even naar de link in de bron gaan.

Daarnaast heb je nog 2 hdmikabels nodig, om ze te connecten.
Succes!!