Mac opnieuw installeren werkt niet. Wat moet ik doen?

Hallo allemaal. Ik heb een nieuwe Mac gekocht. Mijn oude mac wil ik echter aan iemand anders geven. Het wissen ging soepel, maar als ik daarna opnieuw de mac wil installeren, geeft hij de melding: 'Artikel is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.' Wat moet ik doen?
Op internet heb ik gevonden over een bootable usb-stick maken. Dit heb ik geprobeerd, maar ook dit lukte niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Beste Samuel,

Je kan het beste de schijf nog een keer formatteren (via Disk Utility) deze kan je ook vinden in de recovery modus. Dan natuurlijk als Apple HFS partitie formatteren.

En daarna opnieuw opstarten en het nog een keer proberen.

Als het nog steeds niet wilt lukken, wil ik jou wel daarbij helpen (ik heb een eigen Apple-zaak).
In dat geval kan je mij een prive-bericht sturen, dan komen we er vast wel uit (bijv. dat ik langskom).