waardoor kan ik geen foto's opslaan op mijn android telefoon?

Ik heb een motorola moto g 3e generatie met android 6 en om de tijd kan ik geen fotos opslaan. geen screenshots, geen whatsapp videos fotos of geluidopnames helemaal niks meer. hoe kan ik dit oplossen? Mijn SD kaart is geformatteerd als intern geheugen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat bedoel je met 'Mijn SD kaart is geformatteerd als intern geheugen.'?
capthavoc
8 jaar geleden
Je SD kaart is altijd extern geheugen
je interne geheugen zal wel vol zijn
verander de opslag locatie van fotos video ed van intern naar extern in instellingen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het geheugen is op beide dingen niet vol. maar dingen worden automatisch verdeeld ofzo. zit standaard in motorola
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@capthavoc @WDBHGS Dat is een functie in Android 6.0, dan kunnen alle apps op de SD kaart omdat de telefoon de SD kaart behandeld als intern geheugen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@kaj931 Klopt heb ook gehoord van die optie. Wellicht dat de SD-kaart soms weigert en dan is natuurlijk het hele systeem gebroken. Wellicht dat een betere snellere SD-kaart het probleem oplost. Of wellicht even afstappen van de optie (ik neem aan dat dat kan).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://liliputing.com/2015/10/android-6-0-can-treat-sd-cards-as-internal-storage-at-a-cost.html

Antwoorden (1)

Ga naar applicaties, dan zoek je het icoontje met instellingen. je scrolt door naar Applicaties. vervolgens zie je aan de bovenkant Gedownload staan ( of iets anders vermeld) je doet je vinger naar rechts swipen en dan moet je kijken wanneer er Op de microsd ( of iets anders vermeld) staat, sowieso moet er iets met microsd staan. Dan zie je allerlei apps en je klikt er eentje aan die je wilt verplaatsen. Je scrolt door naar beneden en dan zie je Verplaatsen naar de MicroSD. Je klikt daar op en dat doe je bij elke applicatie die bij de menu Op de Microsd staat.