Hoe zet ik Windows 10 op mijn pc? (Lenovo)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Opgelet: ik heb ook een LENOVO - type THINKCENTRE. Windows 10 wordt op deze PC NIET ondersteund.
Je kan op de website van Lenovo, raadplegen of je PC Windows 10 kan draaien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Check eerst of je Lenovo wordt ondersteund op https://support.lenovo.com/us/en/documents/ht103535 Je hebt recht op een gratis upgrade als je Windows 7 of 8 hebt, Het icoontje van het upgradeprogramma rechtsonder verschijnt alleen als je alle belangrijke updates op je Windowsversie hebt uitgevoerd.
Zet daarvoor automatisch updaten aan, eventueel tijdelijk. Hoe je dat doet verschilt per systeem, maar een manier is de volgende:
ga naar Start > Uitvoeren. Tik wscui.cpl in en klik op OK. Zet updates op automatisch. Je kunt updates ook handmatig installeren. Na opstarten zou het icoontje van de update manager moeten verschijnen en het proces gwx.exe moeten lopen.

Antwoorden (3)

Als u in aanmerking zou komen voor de update naar Windows 10 komt er een icoontje rechtsonder de balk. Bij dit icoontje kun je de update reserveren en moet u wachten tot het voor u klaar staat. Op deze pagina kunt u er meer over lezen: https://www.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-upgrade
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan ook zonder icoontje, je kunt de update namelijk ook forceren. Wel een goed antwoord! +1
Als je een Windows 7 of Windows 8 PC hebt, zie je rechtsonder in de taakbalk een Windows logo. Druk daarop en je kunt Windows 10 downloaden. Ook kan het via de onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het kan ook zonder icoontje, je kunt de update namelijk ook forceren. Wel een goed antwoord! +1
als bovenstaande opties niet werken, klik dan op onderstaande link.

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

download de tool, en volg de stappen die beschreven staan in de tool, klik in de tool op bijwerken als je windows 10 op je laptop wilt zetten, dan wordt windows 10 gedownload, daarna win.10 installeren, na akkoord te zijn gegaan. en dan heb je windows 10.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed antwoord! +1